martes, 26 de mayo de 2009

Entrevista a Felicidad Pachego

De onde eres?
De Venenzuela

Como chegaches ata aquí? Coñecías a alguén? familiares que emigraron a Galicia? Cuestións de traballo?
conoci a un gallego en Venenzuela. Tenía 25 años y me vine aquí vivir y para casarme con él.

Por qué estás aquí?
Porque me adapte al ambiente y me gusta.

Canto tempo levas en Galicia?
10 años.

Por que elexiste este prato (arepas de maiz)?
Porque es un plato típico de allí.

Existe algún tpo de ritual có prato? Como é?
No.

Cando é adecuada face-la receita? Algún acontecemento especial?
En el desayuno acompañado de jamón o revoltillo o ensaladilla.

Que alimentos hai na zoa do teu pais que non haxa aquí?
Sobre todo fruta: papaya (lechota), aguacate, mango, guayaba,...

Cantas comidas se fan ó día en Venenzuela? Cal é a comida máis forte?
Tres comidas: desayuno, comida y cena. La más fuert es el almuerzo (la comida).

Que prato galego gústache máis?
El cocido, la empanada, la costilla, ... prácticamente todo.

Que diferencias culturais atopas entre a cultura de Venenzuela e a galega?
Que el trato es más frío, mucha desconfianza, allá somos más alegres, más solidarios y más confiados.

Notas moita diferencia cultural?
Un poco.

E finalmente, sénteste integrada no barrio de Monte Porreiro?
Sí. Muy bien. Conozco mucha gente. Voy a las excursiones del cura de Mourente y así conozco mucha más gente.

Moitas grazas, Feli.
De nada.

1 comentario:

  1. Hola:
    Me alegro que che guste a nosa gastronomía. Eu estou a probar algunas receitas do teu recetario e gustame moito.

    ResponderEliminar